2011. július 12., kedd

Elegáns és praktikus: bambusz tábla Wohnzi. / Télikert / balkon (?)

Elegáns és praktikus: bambusz tábla Wohnzi. / Télikert / balkon (?)
Helló,

kínálunk Önnek itt az én kis asztal, amelyre már az én új otthont, sajnos, csak nincs több szoba.

Azt szerette volna, hogy akár 11 EUR, - 2x vagy cigaretta (West Ezüst, Big Box = 2 db 5.50 EUR)

Ő már 2 körül polcok, amelyeket fel lehet használni, valamint egy tablettát. Az anyag nem vagyok 100% biztos, de azt hiszem, hogy lehetne ..... vagy bambusz?
Ő teljesen mosható festett és tiszta! Azt hiszem, ideális az erkélyen, mert ő volt a téli szezonban, és csak helyet takaríthat meg - lehet hajtani, és tárolja az összes 3 rész külön-külön, ha szükséges - mint a képen. Ő stabil és viszonylag rugalmas. Volt már ilyen hosszú ideig meglehetősen nagy növény nagyon nagy potot, de amit lát semmit.

A fonott felület shimmers - attól függően, hogy a fény -, és változtatni a kinézetét a felszínre.
A fotó a meglévő állami, én még több!

Méretek: H: 47cm - W: 52cm - átmérő, tálca: kb 44,5 cm

Ha kérdése, kérjük, írjon nekem!

V. tudom szállítani belül Ottershaw tetszik, egyébként, kérjük vegye fel anélkül, hogy egy találkozót a vasútállomás Altona!

Ha gyors geh'n: 0172-45 78 041;)
Ár: 11 EUR