2011. augusztus 12., péntek

IKEA Expedit 2x4 fehér

IKEA Expedit 2x4 fehér:
Helló,
Ajánlok egy fehér Ikea Expedit 2x4 polc fiókos eladó.
A polcon van néhány karcolás, de egyébként jó állapotban. Mert szeretné helyezni a hónap vége, és nem veszi az új lakásban, azt külön meg a jó darab.
Azt is kínálna két lábon a pult Vika Annefors sorozat fehér eladó, hogy tökéletesen illeszkednek a Expedit és fessük be a sorozatot.
Sőt, még ha nem volt érdeke a POÄNG-hinta szék, én is kínálnak egy másik bükk vagy nyírfa - a lábtartó, azt is felajánlotta neki, amikor szükséges.

Úgy néz ki a legjobban, még az én és más hirdetések, eladó, még mindig van egy PS3 Slim és 320 GB és 250 GB-os S egy XBOX 360, mind gyakorlatilag fel nem használt, valamint azokat a berendezéseket, köztük több originalvepackte gitár kontroller, és a jobb dobfelszerelés.

4, az Apple iPhone 32GB nélkül SIM-/Netlock tökéletes állapotban, valamint a kiegészítők az iPhone, iPod touch és iPad nekem is van a kínálatban.

Ha érdekel, csak írj nekem, és mi lehet tárgyalni a részleteket - Én elég rugalmas. Kérjük, csak komoly ajánlatokat!

Felhívjuk figyelmét, hogy üzeneteket angolul vagy rosszul Deutsch a kétes eredetű, és felkéri a hajózás, különösen a külföldön akar nem csak figyelmen kívül hagyni, de ez jelentett!
Ár: VB