2011. szeptember 27., kedd

Toy Story Buzz Lightyear játék figura - Jelenlegi ára: 5 000 Ft

Toy Story Buzz Lightyear játék figura
Eladom játékgyűjteményem egyik ékes figuráját, Buzz Lightyeart.
A figurát 2 évvel ezelőtt vásároltam, melyet követően a vitrinemben állt, játszani nem játszott vele senki (kopás mentes, újszerű állapotban van! ).
A doboza sajnos nincs meg, így anélkül kínálom.
A kézfején lévő zöld dísz, valamint az ujja végén és tövén található lila festést én festettem meg (makett festékkel), hogy a figura 100%-ban hasonlítson a filmbeli Buzz-ra. Az oka: ennek a gyártmánynak a forgalmazója ezen festések nélkül készítette el a mesehőst, viszont én szerettem volna, ha egyezik a figura, így befestettem azt (nem venni észre, de így tisztességes, ha megemlítem).
Tulajdonságok:
2 db AA ceruza elemmel működik
5 mondatot mond angolul és közben világít a lézere (a hármas gombok bármelyikének lenyomásakor)
a karján lézerfény, mely külön hanghatással is párosul
kb. 32 cm magas
szárnyai a hátulján lévő gomb megnyomásakor nyílanak, összecsukni manuálisan lehet őket
sisakja kézzel nyitható
a sötétben világít (fluoreszkál)
Az eladás oka, hogy a figurából nemrég kaptam másikat, így ez feleslegessé vállt.



Jelenlegi ára: 5 000 Ft

Az aukció vége: 2011-09-28 21:14
. Toy Story Buzz Lightyear játék figura - Jelenlegi ára: 5 000 Ft